EURÓPAI SZÁLLÍTÁS 2-5 NAP a FeDex által

99 Euro feletti rendelés esetén INGYENES SZÁLLÍTÁS

EURÓPAI SZÁLLÍTÁS 2-5 NAP a FeDex által

99 Euro feletti rendelés esetén INGYENES SZÁLLÍTÁS

EURÓPAI SZÁLLÍTÁS 2-5 NAP a FeDex által

99 Euro feletti rendelés esetén INGYENES SZÁLLÍTÁS

EURÓPAI SZÁLLÍTÁS 2-5 NAP a FeDex által

99 Euro feletti rendelés esetén INGYENES SZÁLLÍTÁS

EURÓPAI SZÁLLÍTÁS 2-5 NAP a FeDex által

99 Euro feletti rendelés esetén INGYENES SZÁLLÍTÁS

EURÓPAI SZÁLLÍTÁS 2-5 NAP a FeDex által

99 Euro feletti rendelés esetén INGYENES SZÁLLÍTÁS

EURÓPAI SZÁLLÍTÁS 2-5 NAP a FeDex által

99 Euro feletti rendelés esetén INGYENES SZÁLLÍTÁS

GYIK

Segítségre van szüksége?

Ha olyan problémája vagy kérdése van, amely azonnali segítséget igényel, az alábbi gombra kattintva élőben cseveghet az ügyfélszolgálati képviselővel.

Kérjük, várjon 3-10 munkanapot attól az időponttól számítva, amikor a csomag visszaérkezik hozzánk, mire visszafizetjük a visszatérítést.

Vásárlási információk

1. Mennyibe kerül a rendelésem szállítási költsége?

A szállítási költség az országtól és a kosár értékétől függően változik.
A pontos szállítási költséget a pénztár oldalon tekintheti meg, miután a kívánt termékeket a kosárba tette.
A szállítás ingyenes legalább 100 eurós (vagy azzal egyenértékű) rendelés esetén.

2. Mennyi ideig tart a rendelésem kézhezvétele?

A szállítási idők az Ön helyétől függően változnak. Az Európán belüli megrendeléseket jellemzően 3-7 munkanapon belül kézbesítjük. Megrendelésének visszaigazolása és raktárunkból való kiszállítása után e-mailben kap egy nyomkövetési azonosítót, amely lehetővé teszi a szállítás nyomon követését.

3. Mennyi idő alatt kapom meg a csomagomat?

Egy cikk visszaküldéséhez válassza ki a helyének legmegfelelőbb raktárcímet.
Kérjük, győződjön meg arról, hogy a tételek megfelelnek a visszaküldési irányelveinknek (pl. kopás nélküli, címkék csatolva, eredeti csomagolás).
Kérjük, kövesse a > Termékek visszaküldése

4. Kínál cserét nemzetközi megrendelésekre?

Jelenleg nem kínálunk cserét nemzetközi ügyfelek számára.
Ha más méretre vagy stílusra van szüksége, javasoljuk, hogy adjon le új rendelést és küldje vissza az eredeti terméket a visszatérítésért.

5. Mit tegyek, ha nem érkezett meg a rendelésem?

Ha a rendelése nem érkezett meg a becsült szállítási időn belül, kérjük, ellenőrizze az e-mail-címére küldött nyomon követési információkat.
Ha nincsenek frissítések, vagy a nyomon követés hibát jelez, írjon nekünk a contact@leggance.com címen a rendelési szám megadásával, és mi segítünk a probléma mielőbbi megoldásában.

Köszönjük a feliratkozást!
Ezt az e-mailt regisztráltuk!
Elnézést! A termékek nem elegendőek.
A címzett e-mailje nem lehet üres.
A továbbküldésnek 90 napon belül kell történnie
Köszönjük a regisztrációt! E-mailben értesítjük, ha újra raktáron lesz.